kennethseebregts.reismee.nl

Stage in Londen week 3

Goedemorgen beste lezers,

het is weer de tijd van de week waar jullie vol smacht op zitten te wachten.

Ik moet toegeven dat ik afgelopen weekend niet veel gedaan heb. Zoals gewoonlijk schoon gemaakt en boodschappen gedaan en naar de pub geweest, ook al was het deze keer niet zo gezellig als de vorige keer. De sfeer was gewoon niet fijn en er was niemand die ik de vorige keer ontmoet had, dus besloot ik maar beetje op tijd naar huis te gaan en heb ik de rest van de avond niet veel speciaals gedaan. Die zondag was ook gewoon een lui dagje en heb ik ook niet veel gedaan. Dit weekend ben ik van plan om misschien naar het Grote Sinterklaasfeest te gaan in Proeflokaal Rembrandt op 326 Earls Court Road. Het is maar een uurtje reizen vanaf mijn huis, dus vond ik het wel de moeite waard om even een kijkje te gaan nemen en we gaan zien hoe het me gaat bevallen. Er komen veel Nederlanders, en misschien kan ik zo ook wat meer Nederlandse contacten leggen door Londen, en volgende week laat ik weten hoe het me is bevallen.

En dan begon het leukste deel van de nieuwe week. De wekker die op maandagochtend 7 uur afging... Nee, niet bepaald mijn ding. Laat mij voortaan maar lekker uitslapen, maar helaas. Maandag ging alles goed wat het reizen betreft en op het werk was alles gewoon normaal. Tegenwoordig is het elke dag redelijk hetzelfde als wat ik op het werk moet doen, voornamelijk de T1's invullen en invoeren in het systeem. Wel heb ik afgelopen week ook orders in het systeem in mogen voeren, die daarna gebruikt worden om de T1's te maken. Dat heb ik dinsdag voor het eerst gedaan met hulp van een van mijn collega's en dat ging wel prima voor mijn gevoel, en ze zei ook dat ik het niet al te slecht deed en het redelijk snel onder de knie had.

Woensdag heb ik meerdere orders in het systeem gevoerd en meerdere T1's gemaakt, en heb ik ook iets mogen inzien genaamd the Croner Road Transportation Book. Dit is eigenlijk gewoon een groot handboek voor elk transportbedrijf over allemaal verschillende wetten, regels, en vaardigheden die chauffeurs moeten hebben voordat ze specifieke vracht mogen vervoeren. Grappig feitje: ze noemen dat boek ook wel de Bijbel vanwege alle informatie die er in staat. Deze bijbel heeft gelukkig alleen geen kruisingen en dergelijke, dus dat is in ieder geval nog een positief iets!

Donderdag heb ik nog wat extra aan school gewerkt en nog wat T1's ingevoerd, niet echt iets speciaals of zo. Wel ben ik uitgenodigd voor het jaarlijkse kerstfeest van de zaak en gaan we naar een ijsshow met genoeg te drinken en te eten dus dat zal wel goed komen, hehe. Ook hadden ze pizza besteld voor lunch, dus je zou kunnen zeggen dat donderdag wel een hele goeie dag was.

En dan zijn we weer aanbeland op de vrijdag. Vandaag begon goed, want ik had me totaal niet verslapen of zo! Ja oke, ik had me verslapen. Het gebeurd wel is, don't judge. Vandaag zal ik waarschijnlijk wel wat meer T1's maken en in het systeem zetten. Vandaag is ook mijn eerste evaluatie van mijn begeleider. Dit doen we zodat we aan het begin en aan het einde van de stage naar mijn voortgang kunnen kijken en of het wat verbeterd is.

Dit was het weer voor deze week. Volgende week weer een nieuwe blog en ik hoop dat jullie van deze genoten hebben.

- Kenneth

Reacties

Reacties

Paul

Weer verslapen ????

Mooi geschreven maatje

Cor

Leuk verslag. Ik kijk inderdaad elke week naar je blog uit.
Op naar de volgende. Ik ben nu al benieuwd naar het Sinterklaas verhaal.

Marisa

Gezellig een sinterklaas feest. Goed gedaan !!

Pat J

Doe je de Goedheiligman de groeten van me als je hem opzoekt maat!

Fijn Weekend Amigo!

henny

Ook van deze blog genoten Je komt bij Sinterklaas en de Kerstman op bezoek en ik maar denken dat je er niet meer in geloofde Wat kan een mens zich toch vergissen

Emmelien

Een leuke blog. Altijd weer leuk om te lezen wat je afgelopen week weer hebt beleefd. Leuk zo'n uitnodiging voor het kerstfeest. Veel plezier bij sinterklaas en wie weet welke contacten je hieraan overhoudt.

Anja

Top kenneth. Ik ben weer benieuwd naar de volgende

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!