kennethseebregts.reismee.nl

Stage in Londen week 4

Goeie morgen beste lezers,

het is weer die fantastische tijd van de week waar ik bijna weekend heb en jullie weer wat meer over de afgelopen week mag vertellen.

Afgelopen zaterdag ben ik dus naar centraal Londen gegaan voor het Sinterklaas feest en ik moet zeggen, wat was het gezellig. Heel gezellig café met veel gezellige mensen. En dan het beste van allemaal, zo veel Nederlandse speciaal biertjes! Ja ik had het wel naar m'n zin daar, dat was niet zo moeilijk. Ook wel gezellig dat Sinterklaas langs kwam die avond, dat maakte de avond toch wel helemaal af. Laten we het maar niet over het reizen naar het centrum hebben en weer terug want dat was een lichtelijk drama. Wanneer je denkt dat je de bus, dan de trein en dan weer de bus moet hebben, maar het dus met de bus, dan de trein, en dan de metro blijkt te zijn... Laten we maar zeggen dat ik iets later aankwam dan geplanned, heheh. Terugreis ging op zich ook wel goed, alleen jammer dat de laatste bus niet helemaal door reed, en ik dus 40 min had moeten lopen. Meh, nog altijd beter dan de NS.

Zondag werd ik totaal niet wakker met een kater! ... Oke misschien een kleine kater, kan gebeuren. Zondag was zoals gewoonlijk de luie dag van de week waar ik helemaal niks gedaan heb, wat ik ook zeker van plan was om helemaal niks te doen.

En dan gaat opeens de wekker weer! Jep, zondag was zo voorbij en het was opeens weer maandag. Leuk. Maandag was weer redelijk standaard. Zoals elke dag had ik weer wat T1's die ik in kon voeren en heb ik de 'Bijbel' weer beetje aangepast. Wel was het leuk om het kantoor alvast een beetje in de kerstsfeer te brengen, op 3 december... Die ene vent met de rode kleding en de witte baard was nog niet eens officieel weg en dan komen ze al met die andere vent met de rode kleding en witte baard aanzetten. Niet dat ik het erg vond, want kerst is wel heel toevallig mijn op een na favoriete feestdag. We weten allemaal dat carnaval nummer 1 is, ik bedoel kom op zeg.

Dinsdag, woensdag en donderdag was er niet zo veel speciaals en heb ik een beetje wat standaard dingen gedaan. Het invoeren van de T1's, een paar orders in het systeem gezet en voor school wat aan mijn research assignment gewerkt. Het is allemaal niet zo spannend. Op woensdag stond er wel een leuke verrassing voor de deur, omdat de goede sint ook toch nog aan mij gedacht heeft en er gewoon cadeautjes voor me met de post meekwamen, dus dat was wel een leuke verrassing. Dank u Sinterklaas! Ben benieuwd hoe lang de Jelly Beans het vol gaan houden...

Vandaag zal dat ongeveer wel hetzelfde zijn en is het allemaal niet zo enorm speciaal, behalve dat ik dan nu deze blog aan het schrijven ben, en van het weekend zal het ook wel wat rustiger zijn en kijk ik nog wel wat ik ga doen. Sowieso weer even schoonmaken en boodschappen doen. Altijd leuk... En misschien nog eventjes naar de pub maar dat bekijk ik morgen nog wel.

Onderhand zit ik hier alweer een maand... Wacht, dat moet ik even nakijken, momentje hoor. Jep, ik zit hier al een maand en die maand is toch nog best snel gegaan. Gelukkig heb ik nog een aantal dingen in het vooruit zicht waar ik naar uit kan kijken voor de komende 3 weken zoals het kerstfeest van Jan de Rijk van volgende week, het bezoek van mijn ouders de week erop voor kerst, en dan die vrijdag daarop mijn langverwachte terugkeer naar huis voor een paar dagen voor Oud en Nieuw waar ik enorm veel zin in heb.

Dit was het weer voor deze week, en volgende week komt weer een nieuwe blog. Hopelijk hebben jullie weer genoten van mijn wekelijkse uitlaatklep. :)

- Kenneth

Reacties

Reacties

Cor

Leuke blog. Kijk nu al uit naar de volgende

Paul

Weer leuk geschreven vent, blij dat je het leuk vindt dat wij over een paar weekjes komen

Marisa

Goed gedaan. Tot over 2 weken.

Henny

Ik heb genoten van je blog en je Londense avonturen worden steeds uitgebreider. Ik leer hier veel van en lijk ernaar uit dat je mij nieuwjaar komt wensen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!