kennethseebregts.reismee.nl

Stage in Londen week 5

Goede morgen beste lezers,

het is weer dat moment van de week dat ik jullie wat meer over mijn afgelopen week vertel.

Afgelopen weekend was heel rustig en heb ik in alle eerlijkheid helemaal niks gedaan. Is ook wel lekker zo op z'n tijd. Voornamelijk gewoon films en series gekeken en de wekelijkse schoonmaak gehouden en boodschappen gedaan.

Verder was de rest van de week ook wel wederom hetzelfde.

De gehele week door heb ik hetzelfde gedaan als altijd, dus de T1's gemaakt en wat orders ingevoerd in het systeem. Ook heb ik verder gewerkt aan school een paar dagen en een paar keer met de customer service meegekeken.

Op maandag heb ik wel mogen helpen met het versieren van het kantoor om het alvast een beetje in de kerstsfeer te brengen. Vorige week ook al gedaan, maar we hebben het een beetje extra aangekleed met onder andere lichtjes en kleinere kerstboompjes.

Op woensdag heb ik ook iets anders mogen doen, namelijk de CMR's op orde leggen van de chauffeurs. CMR's is wat de chauffeurs meekrijgen als ze een lading naar een bestemming moeten brengen. Het zijn eigenlijk gewoon controle formulieren voor elke stop die ze moeten nemen.

En dan zijn we weer op de vrijdag aanbeland. Vandaag zal wel hetzelfde zijn als andere dagen, behalve dat ik dan weer een weekly report nog moet gaan schrijven voor school en deze blog.

Ik weet niet zeker of er volgende week een blog komt vanwege persoonlijke omstandigheden die de meeste van jullie al wel weten.

Dit was mijn blog weer voor deze week en hopelijk hebben jullie er weer van genoten. :)

- Kenneth

Reacties

Reacties

Cor

Wens jou zaterdag veel plezier en helaas zie ik je volgende week. Je begrijpt dat helaas wel.

Pat

Goed bezig daar!

Family is all mate, ik zie je.... next week & stay strong.

Carla

Dikke kus van je tante!!!

Paul

Veel plezier zaterdag en ik zie je zondag

Emmelien

Leuk dat jullie op je werk al helemaa in de kerstsfeer zijn. Veel plezier morgen. Tot volgende week al is de reden waarom je naar huis komt heel vervelend. xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!