kennethseebregts.reismee.nl

Stage in Londen week 9

Goeie middag beste lezers.

Jaja, daar is tie weer hoor, met z'n blogje. Na er een paar weken uit te zijn geweest vanwege feestdagen en persoonlijke omstandigheden is het toch tijd om mijn blog weer te schrijven over mijn avonturen in Engeland. De vorige drie weken ben ik geen volle dagen echt op de stage geweest, dus vond ik het persoonlijk niet echt de moeite om er een blog over te schrijven iedere week van de 2 dagen dat ik er in die week was. Maar om toch een kleine samenvatting te geven waren die dagen hetzelfde als altijd. Voornamelijk gewoon T1's gemaakt, orders ingevoerd en dergelijke. Nu zal ik het specifiek over de afgelopen week hebben.

Mijn eerste weekend terug begon weer goed. Zaterdagavond weer naar centraal Londen geweest voor een Nederlands nieuwjaarsfeest wat echt enorm gezellig was. Aantal nieuwe vrienden gemaakt, en ben ook gewoon 2e geworden met limbo! Was wel een hele goeie avond kan ik zeggen. Op de zondag zoals gewoonlijk natuurlijk helemaal niks gedaan en een beetje rustig aan gedaan.

Altijd leuk die wekker op de maandagochtend! Maandag was niet anders dan normaal. Heb de 'Bijbel' aangepast en zoals gewoonlijk wat T1's gemaakt. De T1's heb ik elke dag van de week gemaakt, dus ik denk ik noem dat nu maar even dan dat 5x te herhalen iedere keer.

Dinsdag heb ik wel weer iets nieuws gedaan. Sinds kort is er hier een nieuw systeem geïnstalleerd en ze hebben mij mee laten kijken om het onder de knie te krijgen, en daar heb ik zo de hele week over geleerd en meegekeken, dus dat was wel interessant.

En ja de rest van de week was eigenlijk gewoon hetzelfde en niet zo heel speciaal.

Het was een korte blog deze keer, maar hopelijk hebben jullie er weer van genoten. Hopelijk tot de volgende!

- Kenneth

Reacties

Reacties

Paul

En weer een week voorbij gevlogen. Maatje, we spreken je weer snel

Cor

Tweede bij Limbo? Ik wist niet dat je zo'n soepel lichaam had. Groetjes.

Emmelien

Goed gedaan dat limbo dansen. Lekker je lichaam soepel houden ?. Goed dat je iets n nieuws hebt geleerd

PaT

Good Busy !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!