kennethseebregts.reismee.nl

Stage in Londen week 10

Goeie morgen beste lezers,

het is weer vrijdag, dus is het weer tijd voor het wekelijkse prut praatje.

Afgelopen weekend heb ik helemaal niks gedaan. Ja soms mag dat ook wel is een keertje. Gewoon aantal series gekeken op Netflix en nergens teveel druk om maken. Het was ook een beetje een mentale voorbereiding op wat er dit weekend gaat komen. Het is op dit punt nu 10:08 Britse tijd, en over een paar uur verwacht ik 6 vrienden die het weekend in Londen zijn om mij te bezoeken, en reken er maar op dat Londen op z'n kop gezet gaat worden. Ja ma we gaan ons gedragen, was maar een grapje voor je weer helemaal in paniek raakt ;p. Nee maar ik kijk er zelf heel erg naar uit en we gaan er een goed weekend van maken.

En dan nu hetgene wat ik de afgelopen week gedaan heb: *bekijk vorige blog*.

Ja ik kan hier nu wel neer gaan zetten wat ik gedaan heb, maar het blijft toch hetzelfde. Afgelopen week heb ik zoals altijd de T1's mogen maken en invoeren. Ook heb ik wat schoolwerk gedaan en ook nog paar keer meegekeken bij de customer service.

En hoe spijtig het ook is, dit was het alweer. Het is heel jammer dat ik niet zoveel meer te vertellen heb, maar het word ook allemaal een beetje hetzelfde.

Volgende week in ieder geval weer een nieuwe blog. Of het heel anders gaat zijn, wie weet!

Hopelijk hebben jullie weer van deze genoten en hopelijk tot volgende week.

- Kenneth

Reacties

Reacties

Cor

Een goed wekend gewenst met je vrienden.

Paul

Een goed weekend, en veel plezier, en last but not least, gedraag je !!!

Emmelien

Een fijn super weekend met je vrienden. Maak er een top weekend van.

PaT

Keurig gedragen jullie ??!?... op naar carnaval maat!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!