kennethseebregts.reismee.nl

Stage in Londen week 12

Goeiemorgen beste lezers

Blogje iets later dan verwacht, maar ik was het gewoon simpelweg afgelopen vrijdag vergeten. Heheh, oeps. Beter laat dan nooit!

Dus niet afgelopen weekend, maar het weekend ervoor was het wederom een lui weekendje. Zaterdagavond heel eventjes naar het centrum geweest, maar verder niks speciaals gedaan ofzo. Gewoon op bed gelegen en Netflix gekeken. Mag ook wel is af en toe.

Daarna begon de ellende weer op maandag. Op maandag was er niks speciaals, voornamelijk weer gewoon de T1's gemaakt, wat aan school gewerkt, de zogenaamde 'Bijbel' weer aangepast, en het overzicht van de T1's voor die dag aangepast.

Dinsdag was wel een ander verhaal. De dinsdag begon standaard en was niet extreem speciaal. Voornamelijk gewoon de T1's en dergelijke. Ik heb heel even met de sales manager gezeten en zij heeft mij van alles uitgelegd over hoe de prijzen bepaald worden voor specifieke klanten. Daarna nam ze me mee naar een gebied genaamd de 'Horseshoe', dat een lange weg is in de vorm van een hoefijzer waar allemaal waarhuizen zitten met allemaal laaddocken en waar alle verschillende transportdiensten zitten waar Jan de Rijk mee samen werkt. Het was best indrukwekkend om dat zo te zien. Helaas konden er geen foto's gemaakt worden omdat het ook te gevaarlijk was voor ons om uit te auto te stappen, door alle vrachtwagens en andere voertuigen die daar rondrijden.

Woensdag, donderdag en vrijdag was weer normaal standaard. De dergelijke T1's, CMR's en schoolwerk dat gedaan is.

Afgelopen weekend op zaterdag weer naar het centrum geweest naar de Nederlandse pub en daar was speciaal biertjes gedronken, en op zondag weer gewoon de hele dag in bed en niet zoveel gedaan. Wel heb ik mezelf het hele weekend gek gemaakt met alle nieuwe carnavals liedjes. Zie het ook maar als een kleine voorbereiding, heheh.

Dit was het weer voor afgelopen week, en vrijdag hoogstwaarschijnlijk weer een nieuwe blog. Gewoon twee blogs in een week. Zo krijg je nog is waar voor je geld.

Ik hoop dat jullie weer genoten hebben van deze blog, en tot de volgende.

- Kenneth

Reacties

Reacties

Cor

Je ben een beetje laat. Ik maakte mij al zorgen. Maar wel een leuke blog. Dus dan denk ik maar `Beter laat dan nooit`

Emmelien

Jij hebt het centrum ondertussen al goed verkend. Heel handig voor aankomend weekend. Tot vrijdag.

PaT

De oranje peejevlaggen hangen weer int Hoevense Maat! Nog n laar weekkies en we proosten op carnaval & je 19e!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!