kennethseebregts.reismee.nl

Stage in Londen week 13

Goeiemorgen beste lezers

jaja, twee bloggen in één week, wat een feest! Oke valt best mee want heb niet zo heel veel te vertellen.

Het gebruikelijke praatje weer. Afgelopen maandag heb ik dan de blog van vorige week geschreven en daar ook in verteld wat ik afgelopen weekend gedaan heb. De rest van de week was ook allemaal weer redelijk hetzelfde. De gebruikelijke T1's, schoolwerk en CMR's de hele week door.

Wel heb ik afgelopen dinsdag een uitleg gehad over gevaarlijke vracht en de verschillende categorieën, dus dat zal ook heel goed van pas kunnen komen in mijn verslag voor school. Donderdag heb ik ook voor het eerst zelf een chauffeur mogen helpen, wel met behulp van mijn begeleider maar het ging best goed. Er was niet zoveel aan omdat ik alleen maar naar zijn nummer hoefde te vragen en hem de benodigde documenten moest geven. Ook heb ik uitleg gehad over de verschillende fases waar een chauffeur in kan zitten. Bijvoorbeeld in fase 0 is het nog niet zeker of de vracht gaat, fase 1 heeft de chauffeur nog geen instructies gehad, en fase 2 heeft de chauffeur al wel instructies gehad, maar moet hij zijn documenten nog op komen halen.

En dat was het eigenlijk wel weer voor deze blog. Dit weekend komt mijn tante op bezoek, dus gaan we vast nog wat leuke dingen doen en er een goed weekend van maken waar ik in de volgende blog nog meer over ga vertellen.

Dit was het weer voor deze week, en tot de volgende.

- Kenneth

Reacties

Reacties

Paul

Veel plezier dit weekend en zorg goed voor je tante

Cor

Lief zijn voor je tante. Een leuk weekend gewenst.

PaT

Have Fun met tante E ! Ps, weer n weekje dichter bij Carnaval maat !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!