kennethseebregts.reismee.nl

Stage in Londen week 15

Goeiemorgen beste lezers,

twee in een week? Wat een traktatie! Niet dat deze blog veel anders wordt dan anderen, maar je snapt het punt.

Maandag... Ja, wekker, altijd leuk! Maandag het gebruikelijke. Ik moest de T1's maken en heb wat schoolwerk gedaan. De rest van de week was het ook zo, behalve dat ik op dinsdag t/m vrijdag ook het excelbestand voor de T1's moest bijhouden, maar dat is ook iets wat onderhand standaard is geworden. Op dinsdag heb ik wel wat administratieve hulp kunnen verlenen aan de Aerospace afdeling aan mijn Nederlandse collega.

Maarja zoals ik al zei, de rest van de week was het allemaal een beetje hetzelfde prutje en gebeurde er niet veel speciale dingen.

Van het weekend ga ik het gewoon rustig aan doen en mentaal voorbereiden op volgende week voor het beste feest van het jaar, waar heel toevallig mijn verjaardag onder valt, heheh.

Dit was het weer voor deze week. Helaas vrij kort, maar kunnen niet alles hebben in het leven. ;p

Hopelijk hebben jullie er weer van genoten, en tot de volgende.

- Kenneth

Reacties

Reacties

PaT

Tot vrijdag op ons feessie...& Idd zondag jou feessie???.....

Cor

Ik ga mijn mentaal op jouw feestje voorbereiden.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!