kennethseebregts.reismee.nl

Stage in Londen week 16

Goeiemorgen beste lezers,

vandaag is het dan zover en begint het leukste feest van het jaar! Ontzettend veel zin in. Vandaag nog eventjes aan het werk en dan gaan we knallen.

Om maar eerst afgelopen week door te nemen, van het weekend heb ik het gewoon rustig aan gedaan en de standaard boodschappen gedaan en schoongemaakt.

Maandag t/m donderdag was weer redelijk standaard met de T1's, het updaten van het excelbestand van de T1's, en het gebruikelijke schoolwerk. Wel heb ik op maandag een paar orders in het systeem mogen zetten en heb ik op dinsdag ook de Aerospace afdeling mogen helpen met wat administratieve werkzaamheden samen met mijn Nederlandse collega Daan.

Vandaag zal het ook wel weer het standaard zooitje worden met de T1's en de excel bestanden. Ook ga ik lunchen vandaag en voordat ik het weet is de dag alweer voorbij en zal ik me naar het vliegveld begeven.

Naar de komende paar dagen kijk ik nu al 3 weken uit en ik kan zeggen dat ik wel goed voorbereid ben door die 3 weken zo goed als non stop carnavals muziek te luisteren.

Dit was het weer voor deze week. Volgende week komt er geen blog in verband met mijn absentie voor het meerdere deel van de week.

Hopelijk hebben jullie weer genoten van deze blog, en tot de volgende.

- Kenneth

Reacties

Reacties

Paul

Tot straks

Cor

Tot zondag.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!