kennethseebregts.reismee.nl

Stage in Londen week 18

Beste lezers,

vandaag weer een nieuwe blog over afgelopen week, en de donderdag en vrijdag daarvoor.

Vorige week woensdag kwam ik weer terug van mijn paar dagen vrij en donderdag ben ik weer meteen op kantoor aan de slag gegaan. Donderdag en vrijdag was voornamelijk hetzelfde, dus de T1's maken, wat schoolwerk gedaan en de T1 excelsheet aangepast, behalve het feit dat er al werd aangegeven dat in het weekend het programma waar de T1's in gemaakt worden er uit zou liggen, dus mocht ik vrijdag de handmatige T1's alvast voorbereiden voor dat weekend. Dat weekend heb ik het ook gewoon rustig aan gehouden en niks speciaals gedaan behalve de boodschappen en het schoonmaken.

Op maandag ging de wekker weer heerlijk vroeg en mocht ik alle normale werkzaamheden weer uitvoeren zoals de T1's maken, wat schoolwerk gedaan, de CMR's sorteren en de excelsheet voor de T1's aangepast, maar ik voelde me al wel sinds zondag een beetje beroerd en die maandagavond kreeg ik ook opeens best erge oorpijn. Dinsdag ben ik wel naar het werk gegaan maar ben ik rond half 1 ziek naar huis gegaan en ondertussen wat oordruppels gehaald en gewoon rustig op bed gaan liggen en series gekeken. Woensdag werd ik wakker en ging het wel veel beter na een paar paracetemollen en regelmatig gebruik van de oordruppels dus ging ik woensdag t/m vrijdag weer gewoon verder met de normale werkzaamheden.

Dit weekend ga ik naar centraal Londen om af te spreken met een klasgenoot die ook hier in Londen stage loopt en gaan we gewoon wat bijpraten. Verder natuurlijk de gewoonlijke boodschappen en het schoonmaken, en verder zie ik wel wat ik ga doen van het weekend.

Dit was de blog weer voor deze week, en hopelijk hebben jullie er weer van genoten.

- Kenneth

Reacties

Reacties

Cor

Ik hoop dat je oorpijn snel voorbij mag zijn. Een leuke ontmoeting gewenst met je klasgenoot.

Emmelien

Fijn dat je je weer beter voelt. Heel veel plezier vanmiddag. Maak er een gezellige dag van.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!