kennethseebregts.reismee.nl

Stage in Londen week 19

Goede morgen beste lezers,

afgelopen week was een beetje een apart weekje, maar laten we bij het weekend beginnen.

Afgelopen zaterdag was ik dus naar Waterloo gereisd en heb daar afgesproken met een klasgenoot van mij die ook hier in Londen stage loopt, maar dan een eindje verder bij mij vandaan. We hebben gewoon ergens koffie gedronken en bijgepraat. Verder was het weekend niet zo heel speciaal op de wekelijkse boodschappen en schoonmaak na.

Maandag begon de dag gewoon goed en normaal, totdat rond een uur of 3 het systeem eruit viel. We konden niks meer op de computers doen en hadden die dag ook niks meer kunnen doen. Dinsdag was het systeem gelukkig weer opgestart en moest alles van de vorige dag ingehaald worden, zowel als het normale werk van die dag. Woensdag het normale werk zoals de T1 documenten, de T1 excelsheet en de CMR's in orde maken. Wel heb ik ook de Aerospace afdeling geholpen met wat administratie. Donderdag ook het normale werk, maar ben ik ook bij de faciliteits manager geweest, en zij heeft mij geholpen met wat schoolwerk wat wel heel fijn is.

En nu zijn we weer bij vandaag. Van het weekend ben ik van plan nog een keer naar het centrum te gaan en verder niet zo heel veel speciaals.

Dit was hem weer voor deze week, en ik hoop dat jullie ervan hebben genoten.

- Kenneth

Reacties

Reacties

Paul

En nog 2

Cor

Wat ga je in het centrum uitspoken?

Emmelien

Ja je moet er nu nog voor zorgen dat je de stad bezoekt. Het zit er bijna op. Nog 2 weken te gaan

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!