kennethseebregts.reismee.nl

Stage in Londen week 11

Beste lezers,

we zijn er weer met het wekelijkse portie uitlaatklep. 

Zoals de meeste wel weten had ik afgelopen weekend 6 dalken over de vloer, en ik moet zeggen dat dat tot nu toe wel het beste weekend was dat ik hier in Londen heb doorgebracht. Vrijdagavond kwamen ze aan, al later dan verwacht omdat ze bij het verkeerde hotel stonden, maar dat terzijde. Het had eigenlijk niet veel uitgemaakt, want toen we uiteindelijk allemaal bij elkaar waren en naar het goede hotel gingen, werden we afgewezen, omdat er schijnbaar een verkeerde kamer geboekt was, en de jongens geen slaapplek hadden. Twee van hun zouden sowieso bij mij slapen, maar vier zaten er nu zonder slaapplek. Er kon gelukkig nog een hotel geboekt worden voor twee personen, en de rest sliep dus allemaal bij mij... in m'n studioappartementje... jeej? Nee zonder alle gekkigheid, het was enorm gezellig. We zijn het centrum in gegaan en hebben gewinkeld en lekker wat gedronken bij een van de vele pubs in Londen. Zondagochtend waren ze alweer weg, dus had ik de tijd om alles op te ruimen en nog boodschappen te gaan doen. Verder is er die zondag niks spannends gebeurd. 

Toen ging de wekker weer op maandag, en had ik er nog minder zin in dan normaal. Gelukkig heb ik over 2 weken weer bezoek van mijn tante voor een heel leuk weekend Londen. 

De rest van de week was zoals normaal weer heel standaard. De T1's zijn gemaakt, de orders zijn ingevoerd, de Excel bestanden zijn geupdated, en deze blog is ook weer zo goed als op z'n einde. 

Dit weekend staat er niks speciaals geplanned voor mij, en ik bekijk nog even wat ik ga doen. 

Dit was alweer het einde van de wekelijkse blog. Hopelijk hebben jullie er weer van genoten, en bedankt voor het lezen!

- Kenneth

Reacties

Reacties

Paul

Tel maar af maat, voor je het weet is het carnaval, dan ben je weer een paar dagen hier.

PaT

London is niet meer t zellefde na vorig weekend maat, Whahahaha ???

Emmelien

Fijn dat je zo'n leuk weekend hebt gehad. Ik kijk uit naar mijn bezoek aan jou in Londen

Cor

Met vier man in jouw appartementje, zal er weinig van slapen zijn gekomen. Fijn dat het wel een leuk weekend was.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!