kennethseebregts.reismee.nl

Stage in Londen week 20

Goeie morgen beste lezers,

de op een na laatste blog is alweer aangebroken. Nog 1 weekje te gaan en dat zit het er al weer op voor mij in Londen.

Afgelopen weekend heb ik niet zo heel veel gedaan. Wel heb ik me uit de naad gewerkt aan school, want heel misschien ben ik toevallig iets te laat begonnen en twijfel ik of ik alles op tijd af ga krijgen. Maar dat gaat me niet tegenhouden om er nog een leuke tijd van te maken hier in Londen zolang ik er nog ben.

Afgelopen week was weer redelijk standaard verder behalve dat ik dan deze keer extra hard aan school gewerkt heb. Verder heb ik alle T1 documenten in orde gemaakt, wat CRM's uitgeprint en gesorteerd, de T1 lijst in excel aangepast en nog wat administratief werk verricht voor de aerospace afdeling.

Dit weekend zullen de wekelijkse boodschappen gedaan worden voor de laatste keer. Tesco zal gemist worden als ik weer terug ben in NL. Verder word de wekelijkse schoonmaak ook weer gehouden en zal ik nog wel wat tijd aan school besteden. Gewoon zo ver proberen te komen dat ik kan, en verder zullen we het wel zien.

Volgende week donderdag komen mijn mentoren langs voor een evaluatie gesprek en als het goed is gaan we achteraf nog naar de pub dus dat zou nog wel een leuke bezigheid kunnen worden.

Dit was de blog voor deze week. Volgende week laat ik weten of ik het evaluatie gesprek heb overleefd en of ik uberhaupt wel terug het land in mag. :p

Hopelijk hebben jullie er weer van genoten.

- Kenneth

Reacties

Reacties

Sietske

Veel succes met de laatste loodjes!

Cor

Dat wordt een druk weekend maatje. Boodschappen doen, schoonmaken en heel veel schoolwerk. Anders kan het evaluatie gesprek wel eens verkeerd uitpakken en dan wordt het niets met die pub. Sterkte en veel succes.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!