kennethseebregts.reismee.nl

Stage in Londen week 2

Goedemorgen beste lezers,

deze week is relatief snel voorbij gegaan, wat betekend dat ik me opzich wel wat meer op m'n gemak ga voelen.

Afgelopen zaterdag voor het eerst naar de pub gegaan en het was wel gezellig. In het begin een beetje stroef omdat je nog niemand kent, maar ze komen al gauw naar je toe om te vragen waarom je alleen zit en dan raak je al snel aan de praat. Was een gezellige avond en ben daarna lekker naar bed gegaan. De volgende dag heb ik eigenlijk helemaal niks gedaan en heb het rustig aan gedaan. Ook heb ik afgelopen zaterdag alleen boodschappen gedaan en laten we maar zeggen dat dat niet zo ging als gepland. Voordat ik weg ging naar Tesco had ik van alles in mijn hoofd wat ik wilde gaan halen, maar toen ik daar eenmaal aankwam had ik een zogenaamde black-out. Ik pakte maar een paar dingen en toen ik weer thuis kwam wist ik weer wat ik allemaal moest halen, dus ben ik dat dinsdag na het werk allemaal gaan halen. Tip van moeders: maak een lijstje, en dat heeft zeker geholpen.

Maandag kwam ik weer op het werk aan en ging alles rustig op z'n gemakje. De begeleider was er deze week niet vanwege zijn vakantiedagen, dus heb ik zelf maar beetje meer onderzoek gedaan. Maandag heb ik voornamelijk wat schoolwerk gedaan en op ROC abroad de 3e milestone gemaakt.

Op dinsdag heb ik wat meer onderzoek gedaan, en heb ik wat informatie en documenten gekregen, zoals het transportdocument en algemene informatie zoals de grote van de trailers, de grote van de pallets, de soorten pallets, en nog wat andere zaken.

Op de woensdag heb ik wat meer werkzaamheden hier op kantoor verricht, en onder andere meegekeken bij de customer service en zelf wat T1's gemaakt. Volgens mij heb ik vorige week al uitgelegd wat T1's waren, maar voor de zekerheid zal ik dat nu nog een keer doen. T1's zijn eigenlijk transport documenten van een non-EU land dat naar een EU land gaat.

Gisteren heb ik dan nog wat extra T1's gedaan en de customer service wat meer bekeken. Ook ben ik begonnen aan mijn research assignment voor school of wetten en klachten.

In het algemeen ging het voor mijn gevoel deze week beter dan vorige week, maar dat kan ook zijn dat ik nu beetje meer gewend en gesettled ben.

Volgende week weer een nieuwe blog, en ik hoop dat jullie van deze genoten hebben. :)

- Kenneth

Reacties

Reacties

Paul

Top maatje

Emmelien

Fijn dat je je een beetje thuis gaat voelen. Alleen naar de pub. Super hoor. Ik ben een hele trotse tante. Ben heel benieuwd naar je belevenissen van volgende week. ?

Henny de Pater

Ik heb ook van deze blog genoten Ga zo door Het is fijn dat dat je al wat gewend bent Straks wil je niet meer terug Houd me op de hoogte Ik geniet van je "schrijfsels" Ik kijk er naar uit en het houdt me van de straat en in je eigen woorden "toppie"

Han Oomen

Hi Kenneth,

Great talking to you.
I hope you will be able to talk your supervisor soon to get things sorted regarding the learning outcomes and manual.
If you need any help just let me know.
Good luck.
Best

Sietske & Patrick

Leuk om je belevenissen op afstand te volgen. Veel succes met je stage en veel plezier in de pub!
We blijven meelezen
Groetjes Patrick en Sietske

Nonny

Super trots op je neefje!
Super leuke blog. Kan niet wachten op de volgende. Xxx

Roef en Helga

Hallo Kenneth

Mooi om te lezen dat je steeds meer gaat wennen om daar te zijn. Dat verslapen zal je wel van je moeder geerft hebben. Heel veel plezier daar en we kijken uit naar je volgende verhaal.

Groet Roef en Helga ??

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!