kennethseebregts.reismee.nl

Stage in Londen week 21

Goeie morgen beste lezers,

het zit er dan bijna op. Mijn stage in Londen is bijna afgerond op deze ene dag na. Dit zal dan ook de allerlaatste blog zijn die ik hierover zal gaan schrijven. Misschien dat als ik nog een keer naar het buitenland ga ik deze site nog wel zal gebruiken voor andere blogs, dus wie weet. Eerst het welbekende prutpraatje, maar nu voor de laatste keer.

Afgelopen weekend was een verrassend leuke weekend. We gingen met een aantal collega's naar de pub om mijn laatste week te vieren en het was ontzettend gezellig. Daarna nog een kleine afterparty bij een van mijn collega's thuis en rond een uur of 5 lag ik weer heerlijk in m'n nest, terwijl zondag weer een normaal rustig dagje was.

Deze laatste week was een van de meest interessante weken hier op stage, want we kregen een nieuwe collega erbij voor de customer service. In overleg met mijn andere collega's en met mijn manager, hebben we besloten dat ik haar zou mogen begeleiden in het maken van de T1's. Ook heb ik haar mogen begeleiden met het uitprinten en het sorteren van de CMR's, en het updaten van de T1 lijst in Excel.

Dinsdag begon het ook weer lekker, want toen besloot het programma voor de T1's eruit te vallen, dus dat betekende dat we de T1's handmatig moesten schrijven. Nou geloof me, dat was geen pretje. Heel irritant en op een gegeven moment kreeg ik kramp in m'n hand. Ja, nee, niet aan te raden.

Woensdag weer een beetje hetzelfde als op maandag. Gewoon de nieuwe collega begeleid met de T1's en de CMR's, en deze keer had ik zelf het excel bestand aangepast.

Donderdag was ook weer een beetje hetzelfde als woensdag en maandag, tenminste de ochtend en een deel van de middag, met het begeleiden van de nieuwe collega. Rond een uur of half 4 kwamen dan mijn begeleiders van school voor het laatste gesprek. Alles ging prima en ik eindigde met een mooi cijfer. Daarna ben ik met ze naar de pub gegaan wat ook heel erg gezellig was waar we wat gegeten hebben en een paar pints gedronken hebben.

En nu zijn we aangekomen bij vandaag. Vandaag is de laatste dag hier op kantoor en eerlijk gezegd is het ontzettend gezellig geweest de afgelopen paar maanden en weet ik niet zeker of ik echt helemaal terug naar huis wil, maar ik ga natuurlijk ook heel blij zijn om al m'n vrienden en familie thuis weer te zien. Vanavond komen pa en ma aan hier in Londen om mij te helpen met schoonmaken en alles in te pakken. Ma, vergeet alsjeblieft de oordoppen niet, heheh.

Ik heb het echt ontzettend naar m'n zin gehad hier de afgelopen paar maanden en ben echt blij dat Jan de Rijk en school mij deze kansen gegeven hebben.

Dit was hem dan voor deze week. Bedankt voor het lezen van alle blogs en hoogstwaarschijnlijk, tot de volgende.

- Kenneth

Reacties

Reacties

Cor

Gefeliciteerd met het mooie cijfer. Ik vind het fijn dat je weer naar huis kom. Ik zal in de toekomst wel je leuke blogs gaan missen.

Paul

Tot straks

Emmelien

Fijn te lezen dat je het goed naar je zin hebt gehad en dat je er een goed cijfer aan overhoudt. Het is wel een beetje jammer dat ik nu geen logeeradres meer hebt in Londen, maar vind het wel fijn dat je terug naar huis komt.

PaT

Welcome back maat !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!