kennethseebregts.reismee.nl

Stage in Londen week 14

Goeie morgen beste lezers,

jaja, weer een blogje te laat, het kan wel is gebeuren. Had er glad geen erg in dat ik afgelopen vrijdag geen blog geschreven had, dus bij deze wederom een verlaat blogje.

Niet afgelopen weekend, maar het weekend daarvoor had ik een heel leuk weekend, omdat mijn tante langs kwam voor het weekend. We hebben samen een leuk weekend gehad en nog best wat gedaan. We zijn naar het centrum geweest en hebben gewoon wat rond gelopen en gewinkeld natuurlijk. Verder ook heel lekker gegeten en gewoon een heel leuk weekend gehad.

En dat gaat het allerbeste geluid van de maandag weer... de wekker... De rest van de week was weer heel standaard met alle T1's, het schoolwerk en het updaten van het T1 excelbestand. Verder mocht ik wel weer een paar chauffeurs helpen, dus dat was wel leuk om te doen.

Afgelopen weekend gewoon een normaal rustig weekendje en niet echt iets speciaals gedaan behalve boodschappen gedaan en schoongemaakt.

Dit was het alweer voor de blog van vorige week, en vrijdag als het goed is weer een nieuwe blog over deze week.

Hopelijk hebben jullie er weer van genoten, en tot de volgende.

- Kenneth

Reacties

Reacties

Sietske

Leuk om elke week even mee te mogen lezen! Geniet ervan. Gr, Sietske

Paul

We hadden hem idd gemist, nog maar 2weekjes en dan zien we je weer voor carnaval

Cor

Ik was al ongerust. Geen blog op vrijdag. dat was een slecht begin van mijn weekend.
Leuke tante heb je. dat overkomt mij nauw nooit.

Emmelien

Ik heb ook een super leuk weekend met jou gehad. Tot snel

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!